Комментарии

Вы писали
  • Написал: Олег Медуниця

    О.Тэлэтов, що у мене нечесно виходить? Уточніть, а то пишуть на парканах всяке ще на Вас подумаю)))

    19 Окт 2012 в 12:25
  • Написал: Олег Медуниця

    Ги-ги-ги!

    18 Июн 2012 в 15:44
  • Написал: Олег Медуниця

    Я тепер зрозумів чому на Всісуми, Мовчан не коментує цей матеріал, а зазиває всіх на Суминьюс. Суминьюс поєднаний з Фейсбуком а Всісуми ні. Тут треба реєстрація і тому атаку МОВЧАНОБОТІВ організувати значно складніше.

    12 мая 2012 в 20:58
  • Написал: Олег Медуниця

    не нервуйся, працюй на вертикаль а там побачимо. Проте нічого не спустимо...

    12 мая 2012 в 20:06
  • Написал: Олег Медуниця

    Пів світу євро бойкотують, а у нас свято.

    02 мая 2012 в 03:40
  • Написал: Олег Медуниця

    так точно

    20 Апр 2012 в 23:34
  • Написал: Олег Медуниця

    Руслану Валєрьєвічу:

    1. Про всєлєнского злодєя Чмиря. Я пишу про то що не пише Чмирь і його піарники, і не більше. Чи є у нього добрі справи? Можливо, але я не є його піарник.

    2. Про Мол. Парл. - дана структура рупор ПР. Аргументації достатьно, як на мене.

    Користувачу інтернета 4007800:

    1. Про "где свідєтєльства?.." Уточнить, вам треба -свідєтєльства що це лохотрон, чи що це лохотрон від ПР?

    2. Я блоги не закриваю від коментарів. Зверніться до адміна. Здається тут можна коментувати лише зареєструвавшись.

    19 Апр 2012 в 14:26
  • Написал: Олег Медуниця

    Крута пісня. Постив на фейсбуці

    12 Апр 2012 в 18:51
  • Написал: Олег Медуниця

    А де можна почитати соціальні інінціативи в оригіналі? Чому їх немає досі на сайті Сумської ОДА? Всяка ненужність є, а банера на центральному місті нема. Одні позитивні коментарі. Нехарашо.

    28 Мар 2012 в 18:32
  • Написал: Олег Медуниця

    Я мабуть проставлюсь Олександру Хоруженку

    http://www.sumynews.com/texts/policy/item/3064-nashi-v-strasburzi-inauguration-of-the-exhibition-russia.html

    23 Мар 2012 в 10:45
  • Написал: Олег Медуниця

    Я мабуть проставлюсь Олександру Хоруженку

    http://www.sumynews.com/texts/policy/item/3064-nashi-v-strasburzi-inauguration-of-the-exhibition-russia.html

    23 Мар 2012 в 10:45
  • Написал: Олег Медуниця

    Я мабуть проставлюсь Олександру Хоруженку

    http://www.sumynews.com/texts/policy/item/3064-nashi-v-strasburzi-inauguration-of-the-exhibition-russia.html

    23 Мар 2012 в 10:44
  • Написал: Олег Медуниця

    Ну не по 20, а по 220. Ці гроші ми аккумулювали на офшорних рахунках в Британській Вірджінії. Зараз на ці гроші в Льондоні живе Іванущенко, а мені двічі на рік привозить мою частину рояльті. Учиться неуки із ПР як реба гроші зароблять. А то заробляєте на всяких пальоних схемах типу писхдиспансера чи ремонту вулиці Ковпака.

    21 Мар 2012 в 10:32
  • Написал: Олег Медуниця

    Ви вірно підмітили, що в той час коли росіяни, вірніше татари банкротили Тасму ми на Свемі "упіралися рогом". В 2003 році "Ітера" намагалася банкротити Свему . В цей же рік на Свему прийшов молодий управлінець з одного з міст Донецької області. Пізніше він став нардепом від ПР і головою обласної адміністрації однієї з областей. Цей управлінець чітко виконував доручення тих хто "упірався рогом" на маржу жив. В результаті борги Свеми збільшилися, а майна на Свемі зменшилося.

    Ви правильно зауважили, що треба жити далі, але "героїв" Свеми треба знати в обличчя.

    25 Фев 2012 в 08:23
  • Написал: Олег Медуниця

    1. Я правильно розумію - Карімов особа неупереджена і обєктивна стосовно успіхів влади на території колишньої Тасми?

    2. Рогом на Свемі ніхто не упірався на її ліквідації тупо заробляли ( тупо це значить нічого не вироблячи перепродували борги, векселя за газ, вирізали цехи, продавали тіпа задаром техніку і здавали в дрібну оренду невликі потужності ).

    3. Арбітражний много інтєрєсних історій вже розказав.

    24 Фев 2012 в 15:59
  • Написал: Олег Медуниця

    Підтримую автора. Ганьба тим хто банкротив ( вирізав ) СВЕМУ замість того щоб її оздоровлювати.

    Єдине зауваження - в справі визначення стану справ на "Тасмі" не можна покладатися на точку зору такого експерта як її директор.До того ж ця точка зору тиражується привладною структурою яка представляє інтереси акціонерів.

    24 Фев 2012 в 15:10
  • Материал: А полком?
    Написал: Олег Медуниця

    Зарплату платит Бобиренку Мінаєв за то, що ми з Вітєю мочим Чмиря))))))

    14 Фев 2012 в 17:48
  • Написал: Олег Медуниця

    Мені вигідно щоб про наш регіон знали, і його поважали, за викокваліфіковані кадри, що тут працюють, за людей що працею прославляють свій край.

    І дуже не хочеться щоб Сумську область ототожнювали з її керівником який на всю країну на першому національному удаване видає за дійсне.

    10 Фев 2012 в 10:29
  • Написал: Олег Медуниця

    В добру путь!

    11 Янв 2012 в 21:07
  • Написал: Олег Медуниця

    Малюнок Васі Ложкіна.

    06 Янв 2012 в 10:38
  • Написал: Олег Медуниця

    А шо в транспортній схемі була 7 маршрутка?

    23 Дек 2011 в 14:31
  • Написал: Олег Медуниця

    У Мнаєва був шанс зробити Сумижитло публічним комунальним підприємством. В сенсі комунальну онлайн компанію. Де можна було бачити від кого гроші йдуть і куди спрямовуються. В реале вийшла чергова дійна корова для регіоналів.

    22 Дек 2011 в 16:39
  • Написал: Олег Медуниця

    Оприлюдннюю результати другого теста. Партія регіонів внесла предоплату за театр у розмірі 3669 грн.

    21 Дек 2011 в 17:22
  • Написал: Олег Медуниця

    І театр ти ще їм відремонтуєш. В наступному році Щепкіна.

    20 Дек 2011 в 19:04
  • Написал: Олег Медуниця

    Передать на баланс психдиспансера...

    16 Дек 2011 в 09:26
  • Написал: Олег Медуниця

    Ганебно...

    16 Дек 2011 в 09:25
  • Написал: Олег Медуниця

    А ви порівняйте мера з яким небудь колоритним персонажем і все у вас получітся.

    13 Дек 2011 в 20:27
  • Написал: Олег Медуниця

    Вони реально перелякані, але роблять виглять що мокро у штанях когось іншого.

    09 Дек 2011 в 09:24
  • Написал: Олег Медуниця

    Я пропоную нагородити його званням Герой савэцкого саюза. За вижіваэмость))))

    08 Дек 2011 в 14:50
  • Написал: Олег Медуниця
    04 Дек 2011 в 20:56
  • Написал: Олег Медуниця

    Книга бомба

    02 Дек 2011 в 17:50
  • Написал: Олег Медуниця

    Не встиг. От конкурент. =D> Єдине про що напишу так про те, що в донецькому варіанті купив фольксваген донецький УКС, що очолює член партії регіонів, в сумському варіанті купив "Шляхрембуд", що очолює здається Ваш однопартієць. Так от в донецькому варіанті купівля обійшлася дешевше. Але принципово схема та сама.

    Ну і сумські пасати стоять арештовані. Прокуратура раді них навіть хотіла відмінити рішення про сумський бюджет!!!!! Думаю такого в Донецьку не буде. Там же зараз кузня прокуроських кадрів. :\">

    02 Дек 2011 в 10:38
  • Написал: Олег Медуниця

    Розділ сайту називається "Бюджет", підрозділ називається "ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО РАЙОННОГО БЮДЖЕТУ НА 2011 РІК". Документ відкривається "Проект". Ви праві. Пояснюю це виключно лінощами працівників, які не зняли слово "проект". Перевірив на вскидку ще пару сайтів РДА там те саме. Тому порівнюю я вірно бюджет з бюджетом. Рішення про виконання бюджетів вже є за 9 місяців. Порівнювати їх можна і треба. Проте в такі деталі - як, скільки витрачено на одну дитину на харчування чи на ліки на одного хворого, в рішеннях про виконання бюджетів за 9 місяців НЕМАЄ. Немає цифр немає, що порівнювати.

    15 Ноя 2011 в 10:59
  • Написал: Олег Медуниця

    До тогож капітальні вкладення мають працювати в т.ч на економію бюджетних коштів. Наприклад слід переводити котельні бюджетних установ на тверде паливо, відєднуватися від централізованих мереж опалення, проводить утеплення бюджетних приміщень. Натомість строять і відкривають те що потім треба буде і утримувати коштом платників податків.

    15 Ноя 2011 в 10:14
  • Написал: Олег Медуниця

    Я порівнюю не з проектом бюджету на 2011 рік, а саме з бюджетом, тобто з діючим документом. Хоча справді проекти рішень і рішення в т.ч і бюджетні у нас майже не відрізняються.

    Я так розумію, що ви натякаєте на те, що протягом року згадані мною бюджетні статті можуть поповнюватись. Можуть. Проте не поповнюються. Кошти спрямовуються на капітальні (відкатні) статті видатків. Більше того в галузях освіти та охорони виникає "економія". Як на мене адміністративно-планового характеру, яку перерозподіляють знову ж на капітальні видатки. Кошти ж зароблені від перевиконання бюджетів незначні і по кінцю року такого перевиконання може не бути взагалі або буде не більше 3 відсотків.

    15 Ноя 2011 в 10:04
  • Написал: Олег Медуниця

    Цитата:

    Цитата:

    Я довго шукав

    Знали б американські платники податків, на кошти котрих ви живете, куди йдуть їх кошти. Бо такі "пошуки" навіть грантоїдством вже не назвеш )).

    Я вже втомлююсь повторювати що не я ні моя сімя не живе на кошти американських, ізраїльських, російсських та інш. платників податків. А живем ми просто і весело - жебрацтвом і пограбунком.

    Цитата:

    1. весь психдиспансер та діагностичний центр в м.Суми обійшовся біля 80 мільйонів. (це ніяк не сотні))). Фактично реанімоване будівництво, яке за вашої участі збирались розбирати на будівельні матеріали (згадали своє першезамство?).

    Не було у мене в трудовій першозамства, як сподіваюсь і вас. Тепер про психдиспансер Поки ви лижете жопу тому кому лижете. Той кому ви лижете провів тендер, місяць тому, на 95 мільйонів. Не гугліть, дивіться одразу вісник державних закупівель. Процедура називається "закупівля у одного замовника". У одного НА 95 МІЛЬЙОНІВ.

    Цитата:

    2. "мало кому потрібних" - можливо тоді і на інші хвороби не треба виділяти коштів. Типове: це мене не торкнулось: ВІЧ, діабет, рак і т.п. Коли здоровий - "мало кому потрібне". Здається ви забули сотні мільйонів гривень в Діагностичний центр в Сумах, Діагностичний центр в Шостці, Центральну районну лікарню в Охтирці, пологовий будинок в м.Суми - в вашій логіці це також не реальна потреба...

    Реальна потреба описана у програмі соцеконом розвитку області. А всі ці обєкти які ви назвали виникали спонтано і виключно під потребу спрямування бюджетних потоків. Якщо говорити про реформу медицини то її напрями визначені в спеціальному законі він називається так: "Про порядок проведення реформування системи

    охорони здоров'я у Вінницькій, Дніпропетровській,

    Донецькій областях та м. Києві". І гроші в сумській області витрачаються у протилежному ніж визначено законом напрямку.

    Цитата:

    На всяк випадок: "Пояснювальна записка

    до проекту районного бюджету на 2011 рік"це не прийнятий бюджет та інша супровідна документація за рік. Робити висновки з такого документу і смішно, і грішно))

    Видаліть блог, не соромтесь.

    Це документ який роздається депутатам рад і пояснює цифри написані у бюджеті. Там є повна відповідність. Якщо є невідповідність то є і відповідальність. Це самий конкретний документ з якого і необхідно робити висновки.

    А якщо вам свербить мій блог читайте сайт партії районів, і не партесь

    14 Ноя 2011 в 19:51
  • Написал: Олег Медуниця

    Не можу не написати на тему де голова Сумської ОДА взяв кошти на ремонт театру. Цитата із пояснювальної записки до бюджету 2011 року одного з районів:«В зв'язку із недостатністю контрольного показника планується зменшення вартості діто - дня харчування учнів 1-4 класів, дітей - сиріт та дітей з малозабезпечених сімей з 4,20 грн. до 3,50 грн. Зменшено ліміти на всі види енергоносіїв порівняно з уточненим лімітом на 2010 рік». Виходить сироти скинулися. Завтра матеріал повішу на ВСІСУМИ повністю.

    13 Ноя 2011 в 16:44
  • Написал: Олег Медуниця

    Роман Петренко пише: "Під час минулорічної «Золотої валізи» Юрій Чмирь сказав: дитячий театр має сяяти, як казка, як Пасхальне яєчко!"

    А Юрій Павлович знає чим яєчко відрізняється від яйця?

    13 Ноя 2011 в 16:40
  • Написал: Олег Медуниця

    Сфейсбучив

    09 Ноя 2011 в 22:42
  • Написал: Олег Медуниця

    Глупостями міліція займається. Вас заказалі. Хочуть змінити Вегеру на парня з власної команди. І Вас до того підштовхують. Степаненка ж призначили. І на шляхрембуд призначите. Вертікалі вертікалово,як писав один письменник, що недавно повернувся із Киргізії.

    20 Окт 2011 в 15:12
  • Написал: Олег Медуниця

    А в ПР що немає любітєлєй земелькі? Чи з ними просто обніматься комфорніше?

    20 Окт 2011 в 15:08
  • Написал: Олег Медуниця

    Полтавщина на взльоті.

    http://focus.ua/economy/203469/

    Без держпрограми і відповідної корупції. Без жодної копійки бюджетних грошей. Без пакта Чмиря

    18 Окт 2011 в 14:30
  • Материал: АКЦІЯ ЧИСТОТИ
    Написал: Олег Медуниця

    Сергію в разі виявлення факту відсутності працівника на робочому місті його можуть притягнути до відповідальності аж до звільнення. Більше того він має повернути незаконно нараховано заробітну плату за час відсутності на робочому місті.

    У Вас же у фракції багато службовців! Не підставляй людей. Там у міськвиконкомі. що забули перевірку КРУ? Чи терор прокуратури?

    А так ідея нормальна.

    13 Окт 2011 в 11:27
  • Написал: Олег Медуниця

    Новина безумовно позитивна.А яка роль Чмиря у процесі? Він мабуть познайомив Єніна і Богуслаєва?

    13 Окт 2011 в 10:36
  • Написал: Олег Медуниця

    У нас такі ціни не погоджував спецвідділ в упр економіки. А без погодження казначейство не приймало платіжки.

    10 Окт 2011 в 17:52
  • Написал: Олег Медуниця

    Він на фото 5,6,10.

    07 Окт 2011 в 20:03
  • Написал: Олег Медуниця

    Гайдабрус член ПР, радник голови ОДА. Тут фото де він займається боротьбою "нанайських мальчиків" з тими хто хотів розірвати фото Якунєвіча.

    http://www.dancor.sumy.ua/photo/events/62230

    07 Окт 2011 в 20:02
  • Написал: Олег Медуниця

    Штайн не правий. З претензією на "умность", але насправді із-за таких і творять чучела з нормальних студентів. Брєд. Пункти, не пункти. Не хочеться і говорити. Це відробляння грошей ПР. Або ця людина ніколи не жила в гуртожитку. Такі типу "правильні" і "законослухняні" самі зламані і виховують рабів

    Штайн. Тобі навіть страшно назватись власним імям. Рабство - це назавжди. А дівчата молодці. Вони рабами не будуть. Пиши далі невідомий раб.

    28 Сен 2011 в 18:59
  • Написал: Олег Медуниця

    Герман Клюєв,

    заступник голови первинної партійної організації вул.Чернишевського Ковпаківської районної в м. Суми організації Партії регіонів Цей человєчіще на сайті державного підприємства розміщує партійні новини. Красавєц.

    28 Сен 2011 в 16:14
  • Написал: Олег Медуниця

    Вахтера вигнали за те, що вона не пустила дівчат у гуртожиток. Вони її попереджали, що прийдуть після 23.00.

    Тепер про право власності. За гуртожиток вони сплачують, вони там прописані і орендують фактично кімнату. До своєї кімнати вони мають право безперешкодного доступу в будь який час доби. Так в усьому світі. У всіх цивілізованих країнах. Їм по 18 і за свої вчинки вони можуть нести відповідальність тому вольні робити те, що вважають за потрібне.

    Тепер з світового досвіду. У студентських кампусах читай гуртожитках правила встановлюють і переглядають самі студенти. Вони і лише вони визначають правила спільного співжиття. Їх коштом і частково коштом вузу утримуються гуртожитки. Як правило там стоїть турнікет який впускає мешканців гуртожитку коли завгодно. Бувають випадки і з консьєржами, але з таким же правилом. А у нас вахтер що цар і бог? Хто йому зарплату платить в кінці кінців. Платники податків і студенти.

    Пора кінчати з цим комунізмом і тут я як не парадаксально на боці сабачніка.

    До речі, у нас є досі такі гуртожитки де світло включається і виключається з коридора. Щоб вахтерам і вихователям (є такі ставки) в 23.00 можна було світло виключати. правда вони вже на щастя такою привілеєю не користуються.

    27 Сен 2011 в 18:06